Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Δωράκι για τους φίλους μου τους Παναθηναϊκούς

Μετά και τη σημερινή μας νίκη επί του ΠΑΟΚ βρισκόμαστε 7 βαθμούς μακριά από τον Παναθηναϊκό . Επειδή η στήλη σκέφτεται όλους τους φιλάθλους ανεξαρτήτως πολιτικών / αθλητικών κτλ πεποιθήσεων , φίλοι μου Παναθηναϊκοί μη στεναχωριέστε και μην απελπίζεστε , σας έχω τη λύση , σας προσφέρω το εξής δωράκι από την Γκόντζος Sports :




Δείτε πάνω δεξιά το δωράκι , σας είναι πολύ χρήσιμο. Αργότερα μπορεί να το γυρίσετε και σε τηλεσκόπιο άμα χρειαστεί.

(σκέφτηκα να σας δώσω για δώρο ένα παλτό για να αντιμετωπίσετε τους -7 βαθμούς , αλλά δεν έχει δώσει ακόμα κάτι τέτοιο η αγνή Παναθηναϊκή φωνή , ο Κώστας Γκόντζος και ο Ζιλμπέρτο Σίλβα είναι πολύ ακριβός για το πορτοφόλι μου)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poly eristikos eisai gavrako...

voithostyrempora2 είπε...

Εγώ εριστικός ? απλά σας σκέφτομαι και δε θέλω να κρυώνετε και να μας χάσετε από τα μάτια σας.

Βάλε και ένα nickname να σε ξεχωρίζω ντε .