Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Meanwhile in Zimbabwe...





Θα κάνουμε, σαν Νέα Δημοκρατία, μόνο μία εξεταστική επιτροπή: Πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο, ποιοι ευθύνονται για το κατάντημα, το σημερινό, της χώρας. Και μην κάνετε λάθος, εγώ δε θέλω να εκδικηθώ κανέναν, αλλά ο λαός έχει δικαίωμα να μάθει την αλήθεια, κι εμείς έχουμε την υποχρέωση να του την πούμε την αλήθεια. Γι' αυτό το λόγο θα γίνει μία εξεταστική επιτροπή, η οποία πλήρως θα εξετάσει αυτήν την κατάσταση. Αυτό το έχω υποσχεθεί στον κόσμο, αυτό θα γίνει και θα καταλογιστούν οι ευθύνες όπου ανήκουν.

[..]

Ό,τι έχω πει, τό' χω κάνει. Ακολουθώ την ευθεία γραμμή, σιχαίνομαι την τεθλασμένη. Εγώ είμαι του ολίγου και του ακριβούς. Αυτό που λέω θα γίνει, και αυτό που λέω θα το κάνω. Μία εξεταστική επιτροπή, η οποία θα βγάλει στο φως τα όσα συνέβησαν και ποιοι έχουν τις ευθύνες για αυτά. Αυτό θα γίνει, και πιστέψτε με ότι θα γίνει.
[..]
Εγώ κατανοώ και την οργή και την αγανάκτηση. Και ταυτόχρονα κατανοώ ότι ο κόσμος έχει βαρεθεί να ακούει ψέματα, υποσχέσεις, κούφια πράγματα, τα οποία επαναλαμβάνονται, και κάποιες φορές χωρίς να κοκκινίζει κανένας.


Χωρίς περαιτέρω σχόλια ,πλην του ότι η Ελλάδα ήταν,είναι και θα παραμείνει αιωνίως η μόνη Αφρικανικη χώρα με λευκούς κατοίκους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: