Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Πώς πάει η δουλειά?

Που λέτε όπως πήγαινα χθες το πρωί στη σχολή , διάβασα στην εφημερίδα αυτή την είδηση και φυσικά μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. . Άκουγα Δίεση 101,3 και Κώστα Αρβανίτη , ο οποίος κάνει εκπομπή 7-10 το πρωί κάθε μέρα από Δευτέρα έως Παρασκευή (ακούστε τον , πραγματικά αξίζει , πάντα στέκεται σε τρεις εφημερίδες διαβαζοντας τα πρωτοσέλιδα : Αυγή , Ελευθεροτυπία και Ριζοσπαστη ,επίσης , ακόμα καλύτερος είναι ο θεόφιλος Δουμάνης που κάνει 4-7 το απόγευμα και ασκεί πολιτική κριτική πιο αριστερά και από την Αυγή) όπου και άκουσα τον δημοσιογράφο να διαβάζει το παρακάτω απόσπασμα το οποίο εν μέρει μου εφτιαξε το πρωινό (ήμουν στο 242 και γελούσα μόνος μου , ειδικά μόλις διάβασε και την τελευταία φράση) .Απολαύστε λοιπόν και εσείς :


Πώς απαντούν οι επαγγελματίες, σε περίοδο αναδουλειάς, στην ερώτηση "πώς πάει η δουλειά?" :

Φούρναρης : ψίχουλα
Μανάβης: κολοκύθια
Αγρότης: ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι
Ανθοπώλης: μαρασμός
Υφασματέμπορος:πανί με πανί
Ψαράς:ούτε λέπι
Φαρμακοποιός:με το σταγονόμετρο
Ηλεκτρολόγος:δεν βλέπω φως
Υδραυλικός:μούφα η δουλειά
Mηχανικός αυτοκινήτων: στο ρελαντί
Εμπορος χαλιών: Χάλια
Κομμωτής:τρίχες
Ψιλικατζής:ψιλοπράγματα
Νεκροθάφτης:ψόφια πράγματα
Tυπογράφος: ούτε φύλλο
Ο απέναντι νεκροθάφτης: μεγάλη νέκρα
Βοθρατζής:σκατά
Ναυτικός: πιάσαμε πάτο
Στρατιωτικός: βήμα σημειωτόν
Πόρνη:αραχνιάσαμε
Χρηματιστής: δεκάρα τσακιστή
Πρωθυπουργός:Παραλάβαμε χάος

Δεν υπάρχουν σχόλια: