Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Περιττό να ρωτήσω ποιος κερδίζει ...

Μιας που τελειώνει ο μήνας , ας τον κλείσουμε ευχάριστα. Μεταφέρω δύο από τα πλέον αγαπημένα μου σκετσάκια από τον Ισοβίτη του Αρκά. Όπου 'Ι' ο Ισοβίτης και όπου 'Μ' ο Μοντεχρήστος .

Το πρώτο αναφέρεται στην κατάσταση στις φυλακές , αλλά στην πραγματικότητα ταιριάζει πολύ καλύτερα στις ζωές αυτών που είναι απ'έξω , είναι να γίνουν εκλογές όπως έχει πει η Κλημεντίνη (ένα σπουργιτάκι που το ταϊζει ο Ισοβίτης και για αντάλλαγμα του φέρνει νέα από τον έξω κόσμο) , οπότε και ακολουθεί η εξής στιχομυθία :

Ι: Το πουλάκι η Κλημεντίνη μου είπε ότι θα γίνουν εκλογές.
Μ:Και λοιπόν? τί σε νοιάζει εσένα ? ψηφίζεις?
Ι: Όχι , αλλά αν αλλάξοπυν τα πράγματα έξω , μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στις φυλακές.
Μ:Διαβάζεις πολλά παραμύθια Ισοβίτη. Η κατάσταση στις φυλακές δε βελτιώνεται ποτέ.
Ι: Ισως . Αλλά σε κάτι πρέπει να ελπίζουμε. Αν δεν μπορούμε να ελπίζουμε και στις εκλογές , τότε σε τί ?
Μ:Δοκίμασε την μετεμψύχωση.

Το ζουμί είναι 'πρέπει να έχω μια ελπίδα , αν δεν έχω μια ελπίδα ,σε τί να πιστέψω ?' με απάντηση 'στη μετεμψύχωση'.Κι όποιος κατάλαβε , κατάλαβε.

Πάμε τώρα ίσως στην πλέον αγαπημένη μου σκηνή από Αρκά διαχρονικά μαζί με αυτή . Η παρακάτω σκηνή αποτελεί μεγάλη , τεράστια , τιτάνια ΜΑΖ (μαζί με το 'Επιτυχία είναι το να πηγαίνεις από τη μία αποτυχία στην άλλη χωρίς να χάνεις το κουράγιο σου.-Ουίνστον Τσώρτσιλ') :

Μ (βλέποντας τον Ισοβίτη σκεφτικό) : Τί κάνεις εκεί ισοβίτη ?
Ι: Τί να κάνω ? παλεύω με τη δυστυχία μου.
Μ:Περιττό να ρωτήσω ποιος κερδίζει...

Χωρίς περαιτέρω σχόλια πλέον του απολύτως προφανούς : προσκυνώ τη χαρη σου Αρκά (μου) .

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ypomoni tha erthoun kalyteres meres gia olous...kai gia tous neous tou blog tou tyrempora

MAZ=ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ της ΖΩΗΣ!!!!

:p

SteWIE είπε...

Μακαρι :D