Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Off we go...

Μετά από περίπου δύο βδομάδες δοκιμών και αλλαγών , εδώ και λίγα λεπτά είμαστε και επίσημα στον αέρα. Συγκεκριμένα , έχω ήδη λινκάρει το blog στην υπογραφή μου στα δύο fora στα οποία συμμετεχω (υπερ)ενεργά : στο shmmy.ntua.gr στο adslgr.com και έπεται και το Messenger . Προηγηθηκε fine tuning αρκετών ημερών , brainstorming και κατηγοριοποιήση κάμποσων ιδεων για μελλοντικά ποστ και όχι μόνο , μία ultra-private και μία private περίοδος 'εκπομπών' και τώρα είμαστε έτοιμοι για την public RC1 release .

Πιστεύω έχει δημιουργηθεί μία κρίσιμη μάζα δημοσιευσεων , οπότε αναμένω με χαρά τα σχόλιά σας. Και επειδή έχω λάβει σχετικά σχόλια (όχι μέσω του blog) , να κάνω δύο επισημάνσεις :

α)ναι , θα ασχοληθώ και με τη σημερινή (δηλαδή τωρινή) επικαιρότητα , δεν είμαι παρελθοντολάγνος ή ίσως και να είμαι (άλλωστε ο καλύτερος τρόπος για να εκτιμήσεις το παρόν και να προβλέψεις το μέλλον είναι να δεις το παρελθόν) , αλλά όχι τόσο ώστε να ξεχνάω τί γίνεται γύρω μου σήμερα.

β)ναι , το ότι στα δύο πρώτα μου πολιτικά-κοινωνικά ποστ έχουμε το φαινόμενο στο ένα να την 'πέφτω' στον πρόεδρο του ΣΥΝ για τις δηλώσεις του για την πώληση του ΟΤΕ και στο άλλο να συμφωνώ απόλυτα με έναν βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ (ο οποίος αν δεν κάνω λάθος πάντως , δεν προέρχεται από τον ΣΥΝ , αλλά από μία άλλη από τις υπόλοιπες 10+ συνιστώσες του) ίσως και να δείχνει ότι είμαι αντιφατικός τύπος. Αλλά μάλλον πιστεύω ότι δείχνει ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι πρόβατα και βλέπουν τα πάντα σε άσπρο και μαύρο : οι καλές κινησεις επιβραβεύονται και οι άστοχες δηλώσεις δέχονται δριμεία κριτική ανεξαρτήτως προσώπου και πολιτικής τοποθέτησης , κρίνω την ουσία και το είναι κάποιου , όχι το φαίνεσθαι , πόσο μας έχει λείψει αυτό στην Ελλάδα... Εν τέλει μπορεί να'ναι και αυτό μία αντίφαση , όπως έχει πει και ο Αποστολος Δοξιάδης στο 'Ο Θείος Πέτρος και η Εικασία του Γκόλντμπαχ' : ο άνθρωπος προχωράει στη ζωή του μέσα από τις αντιφάσεις του...

Και για κλείσιμο κάτι φαινομενικά άσχετο , αλλά πάντα επικαιρο , εξαιρετικά αφιερωμένο :

Θερμοπύλες

Στίχοι: Κωνσταντίνος Καβάφης

Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κι ίσιοι σ' όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κι ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι,
κι όταν είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κι οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε


(άλλωστε το μέρος της υπογραφής μου που δεν άλλαξα λέει :
Επιτυχία είναι το να πηγαίνεις από τη μία αποτυχία στην άλλη χωρίς να χάνεις το κουράγιο σου.-Ουίνστον Τσώρτσιλ
Σημασία δεν έχει να νικάς,αλλά να πέφτεις ηρωικά.-Ο υποφαινόμενος)

Enjoy :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: